Sevtappp Bahcemin_gulu Ben kullanıyorum ki 1 yaşında hala kullanıyoruz. Oyun alanı olarak ayırdık ve orada oynuyo hem güvenli hem düzenli oluyor ☺
Vanilya Bahcemin_gulu Çoookk memnunum. İyi ki almışım. Kesinlikle büyük bir çit alın. Çok rahat edersin canım. 6 aylıkken aldım 13 aylık hala kullanıyoruz. Epey de kullanıcam
ayseadem Bahcemin_gulu bende aldım 8 aylıkken 13 aylık olana kadar kullandım ama yürümeye başlayınca içinde durmadı tabi 😅😅😅
Minikkelebegim Bahcemin_gulu şok markete geliyor 28 inde bende istiyorum kızım 10 aylık her yere giriyor arkamı dönemiyorum marketten alan var mı ölçüleri nasıl çok ufak mı acaba