Selamün aleyküm , 25 gün önce oğlum amelîyat oldu fakat ordaki hemşire dikişler kendi dökülecek demişti bizde aldırmadık en son 2 gün önce düşmeyince gidip doktora sordum aldılar , ve bugün yarasının bı kısmı sert bı şekilde sistigini gördük apar topar hastaneye geldik ama doktor pek umursamadı dedi , yine de tatmin olamadım toplam neredeyse 52 dikişi var baya büyük yarası var , tümü değil ama bı kısmı sadece sert bı şekilde şişmiş, başına gelen yakınlarında duyan varmi