Merhaba anneler bebeğim 6 aylık doğduğundan beri ne yaptıysam emmedi ve mamaya başladık 6 aya kadar çok iyiydik mama konusunda ama biberonumuzun emziği koptu aynı marka aynı emzikten aldım fakat ne olduysa 6.ay a girmemizle biberondan nefret etti ne yaptıysam almadı tabiki mamada içmedi başka mamalar denedim farklı biberonlar malesef istemiyor bu şekilde olan var mı aç kalıyor diye çok üzülüyorum