Kızlar 10 aylık bebeğim var 13 gündür günüm geçiyor 2 gün önce eczaneden gebelik testi de yaptm negatif çıktı. Ben kendim de istemıyorum şuan bebeğm daha küçük ayrıyeten emziriyorum. Sizin evde bildiğiniz doğal yöntemlerle test falan bilginiz varsa söylermisniz deniyecem🙏