16 aylık oğlum kulak enfeksiyonu oldu ateşi var antibiyotik kullanması gerekiyor. Her şurup saati kabus gibi geçiyor. Her yolu denedim. Bardak, biberon, suluk, kaşık, enjektör yok.. yemek de yemiyor ki karıştırayım yediklerine. sadece meme emiyor. çıldırıyor adeta. Siz nasıl veriyorsunuz? Allah aşkına bana bir yol gösterin