Bebibebi 19 kilo verdim kaldi 6kilom 🤗 benim avantajım spor oldu leslie yapiyorum , abur cubur ve beyaz ekmek yemiyorum onun yerine tam tahil , çavdar ekmeği yiyorum, iki öğün besleniyorum , bide ara öğün yapıyorum, cok aciktigimda tarcinli kahve yada tarçınlı süt iciyorum , ben bu sekilde verdim umarim sizde istediginiz kiloya dusersiniz