Immomy dönem dönem yemiyorlar çok normal, sabırlı ol benim kizim 6aylıkken ek Gıda başladı hiç yemiyodu şu an 8 aylık şu an yiyo doktora sorduğumda bu bir süreç sabırlı ol yer dedi… zorlama yemiyorsa zaten tadımlık yemesi lazım… her gün dene ver az az düzelicek