Miraczeydd seni anlıyorum benimde ağlayasın geldi ama aglamadim😂😂
Bende de alerjik egzama var.
Kimyasal şeyler örneğin bulaşık deterjanı vs kullandığım zaman ellerim kızarıyor kaşınıyor ve yara oluyor..
Bende ona göre ürünler kullanmayı öğrendim ama aslında bakarsan egzama olmasa da böylesi daha sağlıklı değil mi mesela.
Hastalık bana bahane oldu
Ve kizim da da genetik yatkınlık var sanırım benden dolayı.
Zaten atopik neden kaynaklanır henüz bilinmiyor.
Inan bana çoğu bebek atopik artık kullanılan katlı maddeli ürünler de tetikliyor olabilir bence bunu.
Içın rahatladıysa amacıma ulaştım o zaman biraz gülümsediysen afferin bana😂😂