tinyfish Gittiginiz yere bagli, bende sizin gibiyim. Ne cok acik ne de kapali. Survivor daki kizlar gibi aldim. Sort uzeri daha kapali birsey
Mevakemaleyna Jellyboo sizin tercihiniz bende kapaliyim ben giyerdim bunu hos ama hani nacizane fikrim acıksan kafana gore giyebilirsin tatil beldesi kaldiriyorsa
Karanelo Ben altıma bundan daha kısa mayo şort giyiyorum üstüne de bikini üstü daha rahat oluyor canım . Buda bence gayet şık . Açıldı kapandı derdi yok
Hllmng Jellyboo ben iki sene önce bodrum gümbet halk plajında o kadar çeşit insan gördüm ki slip mayolu aşırı kilolu turist amcalar tam kapalı haşemalı teyzeler her çeşit insan kimse de kimseyle alakadar değildi herkes keyfinde eğlencesindeydi. Otellerde zaten herkes nasıl isterse öyle bir mayo tercih ediyor ister bikini tankini ister haşema yeterki mayo olsun.! Rahat olun nasıl isterseniz öyle takılın