Busee04 valla bizde durumlar güzel gibi,
Ek gıdaya 5,5 aylıkken başladık bizim kız biraz kilo alımı yavaş en son 7kiloydu sadece anne sütü alıyordu.
Baya tadımları yaptık şimdi kahvaltı ediyor yumurta sarısı avokado kendim labne yaptım ondan yiyor.
Yoğurt yiyor, akşamları çorba veriyorum bide bazen yatmaya yakın meyveli muhallebi veriyorum tabi hepsi aynı gün değil :)
Favori çorbamız pirinçli yoğurt çorbası
3 4 aylıkken gece sadece 1 kere uyanır emer uyurdu bu ara daha sık uyanıyoruz.
Sizde durumlar nasıl,bu arada benim de adım BUSE