Atamom16 benimki de 17.11 de doğdu. Allah bağışlasın kuzunuzu 🥰 ek gıdaya başladık hatta doktor önerisi ile 1 ay önce başladık biz. 3 gun kuralı ile verdim cok şükür bir sıkıntı yasamadik şuana kadar ancak pek iştahlı degil yani ne verirsem vereyim sadece 3 mama kaşığı yiyor. Sonrasinda reddediyor, uzuluyorum. Siz baslayabildiniz mi?