Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük ve sürekli mız mız ağlıyo gazlı ve atak dönemindeyiz fakat bunların dışında üzerini değişirken kolundaki aşı yerini farkettim .etrafı kırmızı ucu beyazımsı bil hal almış birazda şişti kenarından bastırıp çok mu sert diye bakarken birden yoğun bir şekilde iltihap aktı 10 ml vardı şok oldum daha önce ne duydum ne gördüm böyle bişey. Diğer gün doktora sordum krem verdi 1 yaşına kadar normal dedi ve antibiyotik verdi.
Başına böyle bişey gelen oldu mu naptınız ?