Tbaltn 16 aylık kızım geceleri emiyor ama bu aralar aşırı uyanmaya başladı. Galiba emdiği için diye düşünmeye başladım. Bu durumda olup anneler nasıl yol izlediniz acaba ?
EJDERYAA Tbaltn 2 yaşına 2 ay kaldı bırakmadı bırakmayacak gibide 😃 bende çözüm arar dururum inş buluruz çözümünü 🤦♀️
Almina06 Tbaltn 11 aylıkken kendi bıraktı bende çok erken diye düşündüm ama doktorumuz en fazla 1 yaş dedi.
Tbaltn Fun tam 16 aylık değil ama geceleri emmeyi alışkanlık haline getirdi o yüzden sık uyanıp ister hale geldi umarım bırakır🤲