Ebnifa Invidyo diye bir marka var, gayet güzel. Telefondan izleyebiliyorsunuz, ağladığında uyandığında telefondan o an izlemiyorsanız bile uyarı geliyor. Kamera çocuğunuzun resimlerini videolarını çekebiliyor ve bulut hesabınız varsa, yanlış hatırlamıyorsam aylık 20TL’ye, o hesabınıza kaydediyor. İnceleyin isterseniz, ben de bunu almayı düşünüyorum