Kahveliseker Babyannesi hayirli olsun☺️ bence erkek. Kese seklinden biliyorlardi fasulye gibiyse erkek yuvarlaksa kiz diye 👶 benim oglumun da kesesi hep fasulye gibiydi ☺️