Ebruliiiiiiii kızım 4 aylık istanbuldayız ama ben hala tsort sort gecemedim üşücek diye ödüm patlıyor daha tek kata yeni gectim ben 😤 herlede sort tsorte ağustosta anca gecerim, ya mesela ayaklarını bacaklarını kollarına dokunuyorum soğuk sizce bu üşüyor değilmi🤷🏻♀️ Altını acınca hemen buz gibi oluyolar