Kızlar selam , kızım bir yaşında .bir yaş kontrolünde doktoru günlük bi bardak süt içebileceğini söyledi .ancak benim okuduğum kadarıyla iki yaşa kadar direk inek sütü önerilmiyor .ayrıca kızım her öğünden sonra kesin mama da içiyor.doktorumuz direk bi bardak süt diye konuştu ancak mamayı söylediğimde yavaş yavaş azaltalım dedi.ama sanki mamayı yediğinde tam olarak doyum hissediyormuş gibi geliyor bana .bir yaş anneleri günlük yemek düzeninizi yazabilirmisin ? Kahvaltı ara öğün öğlen akşam ne gibi yiyecekler veriyorsunuz ? Mama içmeye devam ediyormu bebegınız ?