Svcnvebebegi sevdiği şeyleride mi yemiyor? Eğer sevdiği şeyleri yiyorsa onlardan yapın sürekli. Bi de dişleri çıkıyor olabilir. Zorlayıcı bi dönem onlar için.
Bizim doktorumuz 1 yaşa kadar ana besinin anne sütü veya formül mama olduğunu söylemişti. Çocuğunuz mama içiyorsa veya emiyorsa bence çok sorun etmeyin, illaki doyuyordur. Biz anneler biraz evham yapıyoruz sanırım, iki lokma yemese aç kaldı diye düşünüyoruz. Ben de sizin gibiydim, geçici bir süreç emin olun☺️