bernakoc Kızlar ptt odemsınden baktm dhaa oncede kac kez bakmstm bısı yazmıodu bu gunde dogum yardım odemesı yazıo ama tutar 0 son odeme gunu gecms gerı ıade edılms kuruma sanrsam onu alma sansm varmı gerı acaba kı??
bernakoc Sedaates16 dogum parası tek swferde yatıyor dimş kocamn hesabna yatan 230 lira sut parası sanrım dogum parası hem ne kadar ucretı bılıyormusunuz?
Sedaates16 bernakoc maasainiza göre değişiyor asgari ücret için ortalama 6.000 TL civarında raporunuzu muhasebeci aylik olarak girerse parça parça alırsınız eğer toplu girerse toplu alırsınız
Betulnur Tugba10-5 babaya da 200 tl sut parasi veriliyormus ben dogum yapali 9 ay olcak onu da alma sansimz var mi hala ve nerden alabilirz ya da basvuru yapabilirz bilginz var mı
Tugba10-5 Betulnur istersen bir sskyı ara geri gittiyse paran ordan daha detaylı bilgi verirler almak için süt parası da babaya yatıyor onuda alırsınız