Elifim46 Kızlar bugün her idrar yaptığında ağlıyordu demin baktım böyle yapmış kan gibi su iciremiyorum zaten napicam bi akıl verin başına gelen varsa
Timurcan Elifim46 Benim bebeğimde su icmiyordu biberon alıştırma bardağı ne aldıysan icmedi ama büyükler için kullanılan suluk aldık ondan içti sizde değişik bir şey vererek deneyin isterseniz
noluyoya Elifim46 ya susuzluktan yada yetersiz beslenmeden olduğunu söylemişti bana bebek hemşirelerim
Aliasaf_emel Elifim46 Yetersiz beslenme ve su kaybindan oluyor bu renk bezde oğlumda olmuştu hastanede öyle demişlerdi
Birannebirbebekkkk Mutlaka su içirin. Mama verin sıvı girsin vücuduna ve mutlaka doktoruyla iletişime geçin
Birannebirbebekkkk Elifim46 susuzluktan olmuş olabilir sıvı alması şart maalesef ☹️ Bardakla içirin resimli bardağı varsa belki içer dikkatini çeker
BenMathilda Elifim46 Neyle besleniyor? Beslenme yetersizliğine bağlı olmuş olabilir. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir, doktora gidip tahlil yaptırmalisiniz, götürsene kadar da besin ve sıvı takviyesi gerceklestirmelisiniz. Zamanla atesi de yukselebilir
OzlemAlisa Elifim46 bu bebek susuz kaldığında olan bi durum mutlaka su icirin pipetloli deneyin bardakli deneyin suyina cilek vs koyun cekici hale getirin ama mutlaka icirin
tugba12 Elifim46 benim kizimdada 1haftalikken olmustu boyle doktora sordugumda kristallerle alakali korkulcak birsey degil demisti ama sizin kizinizda farkli olabilir doktora goturmeniz en iyisi.
Ssedaa Elifim46 benim oğlumda su içmiyodu bardak biberon su biberonu vs denedim içmedi şırınga ile veriyodum o şekilde alıştı şimdi bardakla içiyor
Jeremh Elifim46 idrar yolu enfeksiyonu olabilir acıyor ve mide bulantısı varsa o yüzden içmiyor belkide acile götürmek gerekebilir belki serumla sıvı takviyesi rahatlatır.ben sistit olunca oluyor ve korkunç acı veriyor ☹️