Bebeğim 20 günlük. Göbeği düştükten sonra 3 defa küçük kanama yaşadık. Doktora götürdük iki gün önce k vitamini iğnesi yaptı ve batikon kullanmamızı istedi. İğneden sonra 2 gündür neredeyse hiç uyumuyor. Kucakta uyur gibi oluyor beşiğe koydum mu hiç uyumamış gibi gözler fal taşı. Bir dakika olmadan başlıyor feryat etmeye. Ha Kucakta duruyor mu kucakta da durmuyor. Hani bir ihtimal dururda koyarsak… Kolik sesi , piş piş, süpürge , fön, kuran dua hepsini dinlettik bana mısın demiyor. Bir de kakasını köpük köpük yapıyor. K vitamini iğnesi olan başka kimse var mı? Sizde de böyle miydi?