Cancansmom 1234rumey sesini keşfediyor,sen de ona benzer sesler çıkar,hoslarina gidiyor, konuşuyoruz saniyor.
NukleerBaslikliKiz 1234rumey Seslerini keşfettiklerinde çığlık atıyolar sürekli kızımda da olmuştu bi an geçmeyecek diye korkmuştum 😀
Oyku_nisa 1234rumey Benimkide 4.5 aylık oda çığlık atıyor bende onun peşine atıyorum kahkaha atıyor hoşuna gidiyor :))
Prenses_annesi22 1234rumey bizim ki 6,5 aylık hala bagrıyo oyuncaklarını elıne alınca da konusyo onlarla bagryo cıglık atyo ohoo 😁 bazen basım agrıdı dıyorm ama nafıle tabı