Secilly İlk kez bebeğimle ben uçağa bineceğiz 1,5 saatlik bir yol gideceğiz. Var mı önerileriniz şunu yap şunu yapma dediğiniz bir şey? KulAgı cok etkilenir mi basınctan? Nelere dikkat etmem gerekir?
ayseerkan Secilly yaklaşık 15 gün önce 2 aylıkken yaptık uçak kalkıp inerken yutkunması önemli bu yüzden ben sütümü sağıp biberonla vermiştim ya da emzik olabilir ya da emzirmeye çalışın. Bebeğim uyudu yolculuk boyunca rahattık sıkıntı olmadı