Aysenurmiran 1 yaş aşısı için gittiğimde ellerimizde kızamık aşısı yok dediler 1 senedir Türkiye’ye gelmiyormuş bılrsan al yapalım dediler eczanede sormadım ama hemşire yok dedi bilgisi olan anneler var mı yaptırdınız mı
Muhasebeciana Aysenurmiran ilk defa duyuyorum canim hatta biz daha 4-5 gun once doktorumuzdaydik bir dahaki ay kizamik asisi yapicaz dedi 1 ay sonra 9 aylik olucak kizim 12.ci aydada yapicaz pekistirme dozu olarak dedi hatta bir ara su cicegi asisi icin bulunmuyor asi falan denildi onuda sordum doktorumuza gecen gittigimizde o artik bitti artik var Turkiye de asi rahat olun tam zamaninda o asiyida yapicaz dedi doktorumuz
Aysenurmiran Muhasebeciana bizim burda yok diyorlar ya ben anlamadım temmuzda kendi memletimde olacağım 1 yaş 2 aylık olmuş olucak olur mu ki acaba orda varsa yaptırırım
Muhasebeciana Aysenurmiran hic bir fikrim yok canim ama bir ara su cicegi asisi bulunmuyordu cevremde 2 tamidigimin cocuklari mecburiyetten su cicegi asisini biri 2 ay sonra biri 1 ay sonra olmustu o oluyorsa oda olur herhalde bir doktora sorsan daha dogru cevap verir bence canim