EDN0948 4 ay 19 gunluk benım bebegım ilk basta evolvıa kullanmıştım. Ama o bize yaramadı kabız etti ondan sonra humana ya gectım yanı sızın anlayacağınız her bebege aynı mama olmuyor denemeniz lazım bıldıgın kadarıyla ama doktorunuza da ısın isterseniz.