Durukusunannesii Aryam21122020 birşey sormak istyrm bebeğin huzursuzluguyla sezeryan yapmış olmanızın baglantsnı merak ettim ?
Aryam21122020 Durukusunannesii 40. Haftada dogurmadigimi belirtmek icin atak haftasi hesaplamasi buna gore yapiliyor ya
Durukusunannesii Aryam21122020 evet ama bu şeklinde söylemeniz daha anlaşılır olur her normal doğum yapan 40. Haftasında yada her Sezeryan yapan 38. Haftasında dogurmuyoki ben sezeryanla 40. Haftanın içinde doğum yaptım mesela .