Kızlar oğlum 18 ayın içinde. Bir haftalığına anneme geldim. Birlikteyken keselim dedik. Dün saat 15 ten itibaren meme istediğinde “ yok oğlum meme uf oldu yemeyeceğiz artık” diyorum çok üstelemiyor. Genel olarak sakin bir mizacı var zaten oğlumun. Gece 2 kez rüya öğünü mü ne diyorlar uykudayken emzirdim sadece. Bugün de yine öğlen uykusuna daldıktan sonra emzirdim. Göğüslerde hala doluyor bir şekilde boşalması da lazım. Doğru mu yapıyorum acaba. Hem az emilince sütte zamanla azalır diye düşünüyorum. Sizler nasıl bir yol izlediniz.