Asel0309m
Bende almanya da yaşıyorum ve ilk sezeryandan 10 ay sonra ikinciye hamile kaldım. Sancı esnasında dikişler nasıl tepki vereceğini hiç bir doktor kestiremiyor ve normal doğumu destekleselerde aradan kaç sene geçerse geçsin sancı esnasında yırtılma olabileceğini söylüyorlar. Onun dışında ilki sezeryan olduğu için ikincisinde suni sancı veremezler, kendiliğinden gelmesini beklerker ve gelmezse yine sezeryan olur. Benim ikinci hamileliğimde oğlum son ayı sürekli dönüp durdu ve makat gelişli olduğu için sezeryana gün verdiler. Sezeryana girmeden önce yine ultrason çekildi ve yine dönmüştü doğum pozisyonunu almıştı. Doktorumda kararı bana bıraktı. İster şimdi sezeryana alalım ister normal doğumu bekleyelim dedi. Bende sezeryan olmayı tercih ettim çünkü dikişlerim yalancı sancılarda bile acıyordu. Sezeryanda olan doktorda doğru karar olduğunu ve dikişlerin içten iyi olmadığını doğum esnasında yırtılabileceğini söylemişti.