melisaz merhabalar oncelikli olarak cok geçmiş olsun. Benim kızımda doğumdan itibaren vardı. Onceliklli olarak bir göz doktoruna götürüp masajın nasıl yapıldığını öğrenin. Masaj cok onemli. Acır diye ve ağlar dye korkmayn. Masajı doğru yapmanız cok onemli. Youtube bakabilirsiniz. Herhangi bir şey damlatmayın. Anne sütü gibi. Verdikleri damla sadece iltihabı alıyor . Kanalı açmaz. Biz masajı ihmal ettik ve tam beceremedik. Sanırım . Tam 13 ay sürdü ve ameliyat oldu. Bunla ilgili postlarım var. Şuan 3 yaşında bir daha sıkıntı yaşamadık. Demem o ki doktor nasıl göstediyse mutlaka yapın ve ihmal etmeyin. Sevgiler.