Merhaba anneler, göğüste süt birikince bebeğin emmesi zorlaşır mı? Göğüs ucundaki ağrı ve acılar nasıl geçer? Bütün kremleri denedim ancak hiçbir faydası olmadı. Bebeğim emmeye başlayınca uç kısmına sürekli iğne batırıyorlarmış gibi bir his var. Bebeğin yanlış emmesinden mi kaynaklanıyor? Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.