Ahmetarasmom şu an 11 ayligiz ama 8.aydan bu yana bu şekilde besleniyoruz.
Devam sütü kullanıyoruz çünkü ikiz bebeğim var ne yazık ki sütüm yetmedi ,kesildi derken hala devam sütü devam gün içinde gece dahil 6-7 kez birer biberon devam sütü içiyoruz.Bunun dışında 3 öğünde ek gidamiz var
Sabah kahvaltida mutlaka yumurta ,peynir ,avakado ve ceviz bulunur.Bazen Yulaflı muzlu krep yaparım ,bazen kemik suyuyla tarhana çorbası ,bazen simit peynir pekmez vs ,bazen peynirli kaşık dökmesi bazen tuzlu kek yaparım ,bazen kıymalı omlet ,peynirli omlet yapıyorum ama çeşit arttıkça istahlari da artıyor.
Öğlen mutlaka bir çorba genellikle sebze çorbası olur (içinde kereviz,ıspanak ,mercimek ,nohut ,pirinc ,kemik suyu vs olur ) ya da yoğurt çorbası yanında ızgara köfte ,et ya da tavuk yerler ve mutlaka bir kase yoğurt ve meyve püresi
Akşam üzerine doğru da muhallebi olur ,sütlaç olur ,yoğurtlu makarna,tavuklu pilav gününe göre değişir