Kızlar yükseklen ve düşmeyen ateşle hastaneye geldik, idrar almak için poşet tarzı birşey takılıyorlar ya erkek bebeklerine ondan taktılar ama 2 saat olacak 1 damla bile çiş yapmadı, mama vermeye çalışıyoruz içmiyor cünki çok uykusu var uyutmamaya çalışıyoruz uyursa kesin 3 saat uyur diye ayakta uyuyor bildiğin cünki, su vermeye çalışıyoruz ama yok olmuyor 11 aylık bu arada. Bunun çözümu yokmu ne yapmalıyım ya çişini yapması için