Birprensannesi12 selamlarrr anneler 🙋🏼♀️
Bizde 3 ay 1 günlüğüz☺️ Başımızı dik tutmaya başladık , sürekli bize agular ingalar auuu şeklinde kendince diliyle bişiler anlatmaya başladı onu o şekilde görmek çok keyifli☺️☺️☺️
biz hem anne sütü hem mama yiyiyoruz mamayı sizin dediğiniz gibi çok sık istemeye başladı bende 2-2,5 saat geçsin diye bekliyorum ama yıkıyor ortalığı yemek için😁 renkleri görüyoruz tepki veriyoruz onlarada aguular ingalarla bişiler anlatılıyor🤣 oyun parkındaki piyonasını ayağıyla ses çıkardığını keşfetti sürekli ayağıyla ona dokunuyor😁 daha önce gördüğü kişilere tepki vermeye gülmeye onlara agular ingalar demeye başladı. Zeka kartlarını takip ediyoruz aklıma gelenler bunlar🥰 Rabbim hepsini sağlık sıhat uzun ve huzurlu bir ömür versin inşallah 🤲🏻🧿