1994a_ sütünü arttırmak icin bence çaylar falan dene. Bestlak damla alabilirsin o çok işe yarıyor . Yazık günah . Bide daha yeni 2 haftalık doğum yapmışsın . Stres yapma sütüm gelmiyor sütüm yok deyip beynini komutlandırma bence . Sütümüz bebelerimiz icin bütün mamalardan daha kıymetli emin ol . Ben emzirmedim benim bebem tutmadı bir türlü çok uğraştık olmadı . Ama bebeğin tutuyorsa göğüslerini kesinlikle mamaya çok heves etme . Biberona da alıştırma derim . Biberona alışan bebeklerde meme reddi çok görülüyor