gozde__ soran birine daha açıklamıştım burda, tamamen sadece mamayla beslenmesiyle alakalı. Anne sütü alsa bende çok zorlanirdim. Başını yükseltip yattığı yerde veriyorum mamasını, sonra da emziğini veriyorum kendi kendine uyuyor. Sizinkilerin memede uyuması= benimkinin emzikle uyuması. Anne sütü alan bebek nasıl desteksiz uyutulur o konuda malesef bilgim yok 😞