Rose1221 iki türlü de zorlukları kolaylıkları var tabiki, dediğiniz gibi önemli olan sağlıklı olsunlar da. Mama hem maddi hem manevi yıpratıyor, manevi kısmı daha yeni atlattım sayılır, niye sütüm olmadı diye hep kendimi suçladım. Şimdi uyumasını, uzun süre tok olduğunu bilmemi, acil işim varsa güvendiğim birilerine rahat emanet edebilmemi ve dışarı çıktığımda nerde olursa olsun besleyebildigimi düşündükçe her işte bir hayır varmış diyorum. Tabiki doktorunuz önermeden mamaya başlamayın, kilo alımı sınırların içindeyse bir sıkıntı yoktur, kilolu bebek sağlıklı bebek değildir. 😊