murselmerveapaydin Öncelikle Hayırlı olsun Canım hiç telaş etme çok normal yaşadıkların ben 45 dakka 1 saat kaldığını bilirim hala aranırdı sürekli Ya meme Ya kucak sabaha kadar uykuyu yok bütün gün ayakta ve kucakta 4aylık olduk 🤲🏻şimdi de 4 ay atağı yaşasakta ilk günkü sıkıntılar hafifledi çok şükür en azından gaz olayı, kolikti. Yani hepimiz yaşıyoruz sen sakin ve sabırlı ol sütün geliyor ve yetiyor emin ol o aranıyor Çünkü daha hayata alışmadı 3 ay kadar da hala kendisini anne karnında sanıyor ve onu sakinleştiren tek şey senin kokun unutma ona bak özellikle EMZİRİRKEN sevgiyle bak o güzelliğe Allah’n ikramına mucizesine birde su iç sütü müthiş arttırıyor ☺️ yatağına üstünden çıkardığın bi tişört koy kokunu alsın işe yarayan yöntemlerden biridir bugünlerde geçecek Dinlenmeye uyumaya ve sakin kalmaya çalış nezaman isterse emzir saate sınırlı kalma Rabbim yavrularımıza sağlık sıhhat versin inşaAllah gerisi hallolur Selametle… ☺️🤲🏻🌷