Günaydın anneler ben 9 ay önce sipinal sezeryan ile doğum yaptım şiddetli baş ağrılarım vardı 5 ay çektim anestezi kaçağı olmuş ve beyin sıvısında azalma yapmış 4 aydır düzelmiştim ama üç gündür tepem yine diken diken gözlerime vuruyor resmen ordaki ağrı basınç başına böyle bişey gelen varmı üç kez emara girdim ikisinin sonucuda aynı çıktı birisi cumaya çıkacak bı akıl verin nere gideyim nasıl yapayım anca ağrı kesici yazıp yolluyorlar 9 aydır anamdan emdigim süt burnumdan fitir fitir geldi ense boyun baş ağrısı geçmedi 🤦🏻♀️ nolur biri bı akıl versin yol göstersin baş ağrısı baş dönmesi artık halim mecalim kalmadı bu sezeryan sebebim olucak