Dalgaya alınmasın lütfen ciddi soruyorum. Uçakta virüs kapan oldu mu aramızda veya duydunuz şahit oldunuz mu uçakta kaptım diye 🙄 ailemi 1.5 yıldır görmüyorum torun hiç görmediler aşılarını da oldular yaşlılar çok. Gitmek istiyorum ama uçakta virüs kaparım veya oğlum kapar diye çok korkuyorum 5 aylık çünkü daha. Maske de takılmıyor ona malum 👀 fikri olan var mı