Bebeğim 3 buçuk aylık 10 gündür emmek istemiyor önceden güzelce emiyordu sütümün gelmediğini düşünüyorum 1,2 dakika emiyo sonra ağlayarak bırakıyor memeyi sakinleştirip geri emzirmeye çalışıyorum yine ağlıyor hırslanıyor gazını çıkarıyorum sürekli kendi çok gazlı bi bebek mama sadece akşamları veriyorum şimdi 2 ögüne çıkardım emmedigi için yatmak istemiyor sürekli kucakta huzursuz ne yapmam lazım?