AlpBeyinAnasi benim oglum da oğlak ailedeki tek oglak diyebiliriz yakinlarimizda hic yok☺️ yemeyecekse asla yemez biberon agzinda bekler yine yemez, bakmak istemiyorsa bakmaz hosuna gitmediyse gozlerini devirir, yakinlara guler yuzlu davranir disariya ciddi bakar kaslarını catar 😂 kucuk adamim benim👶