Aldığım 800 gr mama yaptığımızda çok ağır bir koku geldi. Toz halindeyken koku yok. Suyla karıştığında çok ağır kokuyor. Bebeğim yemek istemiyor. Kusuyor yüzü de pıtırcığı oldu.bu durumla karşılaşan var mı ? Mama önerisi verin lütfen bebeğim 12.günlük