Kızlar 4,5 ay önce doğum yaptım adetim 4 gün gecikti. 2 gün önce adet oldum. Ancak mide bulantım vardı gebelik düşünmüyordum tedirgin oldum. adet olunca tamam hamile değilim dedim. Ama arkadaşım bulantın varsa üstüne görme de olur belki deyince kafam karıştı. Dün hatta pantolonuma taştı bikaç kez ped değiştirdim. Kırmızı-bordo renkli. Sizce üstüne görme midir adet mi? Üstüne görme ile adetin farkı ne?