Srcnozlm Kızlar 15 günlük bebeğim var günde 1 defa kaka yapıyor bazende 2 günü buluyor ama çok çiş yapıyor sarılığı vardı bir gece kalmıştık hastanede ama şimdi çok şükür iyi Anne sütü alıyor birde ek gıda acaba böyle olması normalmi ilk çoçuğum daha
Ecemdefne Srcnozlm 17 gunluk ikizlerim earılıkdan bızde hastanede kldık bır gece kaka durumu bızdede aynı doktor 3 gunu gecerse yapmama durumu ozmn getırın demıştı kontrole gıttımızde
Asel_sahra Bizim 15 gunlukken her altini actgmzda kaka yapmis oluyordu 35 haftadan snra kabizlik basladi 2 aylik smdi yapamiyo
keskebirazuyusam Benim bebeğimde 38 günlük ve bazen 4-5 günü buluyor büyük tuvaletini yapması. Sadece anne sütü alan bebekler için 8 güne kadar normal demişti bana doktor
surass Benim bebeğim 33 günlük. 3 gündür kaka yapmadı. Hem anne sütü hem mama alıyo. 1 haftaya kadar normal kabul ediliyo diye biliyorum
nisa61 benim kızım 2 aylık yeni doğduğunda 6 7 kakali bez alıyordum şimdi de değişiyor günlük 4 defa aldığım oluyor yine çok yapması normalmi acaba