Merhaba ben mama meme agarlikli gidiyorum ama daha cok mama aliyor bebegim 1 ay 10 gunluk fakat kakasini yapamiyor ilk once holle marka jullaniyodum mamayi cok guzel kaka cis vardi sanki doymuyo gibi gelmisti sma ya gectim onda kaka yapamamaya basladi sonra arasa bebelac kullandim o cok sekerli geldi biraktim simdi holleye geri dondum ama gunde bir kere yapiyor bazen 2 gunde bir yapamiyor kakayi mamasina zeytinyagi atiyorum benim mama degistirmem mi lazim gene?