Yapılır mı? 10 ay 8 günlük kızım, yine bir atak döneminde, uyku reddini yeni aşmaya başlamıştı ki tekrar uykuları bozuldu, eşim de kapanmadan sonra yoğun çalıştı. Aşırı gergin ve yorgunum, zorluk çıkaran her şeyi alıp bir yerlere fırlatasım var (kapı kolu, çekmece sapı falan😁) Bu sabah eşimle de ufak bir iki konudan tartışınca böyle bir teklifte bulundu. 3-4 geceliğine eşim, kızım ve ben gitsek mi bir yerlere diye düşündüm. Ek gıda konusunu nasıl yaparım, otobüs yolculuğu çok zor olur mu bunlar kafamı karıştırıyor. Var mı olumlu, olumsuz bebekli tatil tecrübeleriniz🙄