Birmom Kızlar bebegim 1 aylik oldu solda sut az olduğu icin soldan sonra sagyida emziriyorum lakin bir dahaki emzirmede önce sag mi sol mu emzirilmeli sag göğüsü tam bitiremediği icin yağlı sut arkada mi kalır
2015 Birmom benim de sağ göğsüm de az olurdu ben sırayla giderdim sağı verince solu tam yemedim i bu sefer soldan başlardım
Birmom noluyoya kodlama yapıyorum saati ve hangisi olduğunu mesela 5 sol 8 sag gibi ona ragmen unutuyorum 🤣
Serp-26 Birmom evet canım ilk süt su oluyor kakadan beli olur genelde yeşilse hep sulu kısmı alır diye biliyorum