Zehraeymenn 1yaş su çiçeği aşısı Olan varmı biz hala olmadık yokmuş zaman geçtikçe tedirgin oluyorum rutınde olan bi aşı bu kadar süre nasıl tedarık edilmez anlamıyorum
Ultraslan40 Zehraeymenn her hafta sağlık ocağını arayıp sorun. Biz de 2 ay sarkmıştı ve Allah’ıma bin şükür aşıyı oldu nerden kaptı bilmiyorum (asla gezme tozma yapan birisi değilim, sadece hastane) tam 2 hafta sonra su çiçeği geçirdik. ☺️
Zehraeymenn Ultraslan40 evet çok riskli Allah korusun hemşiremle görüşüyorz haber verecek ama ses yok
BugraCan27 Zehraeymenn bize de yok demişlerdi üstüne çok durdum ve başka bir şehire gidip yaptırmıştım