Bebeğim 30 günlük eve geldiğimizde byle bi sıkıntı yoktu işitme testi yapılırken kafasında cihaz varken küstü ve burnunda ağzından süt geldi ve hemşire kaldırmadı ondan sonra böyle bi olmaya başladı ama ses yüzünde iki faklı doktora gittik birisi laringomalazi dedi ikinci gittiğimiz doktor sadece burnu tıkalı dedi aranızda anlayan yaşayan varmı ses artık beynime işledi elimden bişeyde gelmiyo çok üzülüyorum ses yüzünden uykusunda korkuyo uykuya dalamıyor ve doktor muayne etti ama acaba deniz eti mi lütfen yaşayan varsa yazsın