Merhaba 9 gun once sezaryan oldum.
Sag dikiş kısmının en uc kisminda sislik var ve elime beze şeklinde bir sislik geliyor bacagimi topladigimda cok hafif bir kasma ve agri oluyor ama daha taze oldugundan kaynakli hafif bir agridir sanırım. Korkuyorum diger sezaryanlarimda boyle birseyle karsilasmadim zamanla duzelicek bir seymidir acaba 6 hafta sonra kontrolum var. Hematom olabilirmi? Belirti verirmi acaba eger oyle ise şişlik dışında.